PDA

View Full Version : Welcome Amit



MMC
09-16-2011, 09:24 AM
Hiya Amit Ltns..... :)

Mister D
09-16-2011, 09:28 AM
Hi Amit.

Amit
09-16-2011, 09:29 AM
Hi MMC/Mister D .

Looks like a nice setup and some interesting people. Hopefully, I can bore you all even more than Al Gore...

MMC
09-16-2011, 09:31 AM
Yep D.....its Amit he is no longer at PH. Go figure that. ;)

I tried that one before it dont work Amit.....the Gore thingy :D

Mister D
09-16-2011, 09:32 AM
We are still building up a membership but things are moving in the right direction. Thanks for registering.

Amit
09-16-2011, 09:33 AM
Just getting hold of this forum software. I ain't no techie... so plz bear with me...

I managed to thank you both though....

Conley
09-16-2011, 09:33 AM
Hi Amit, good to meet you!

The man, the legend...I have heard a lot about you, hope you stick around and we'll see what the truth is :)

MMC
09-16-2011, 09:34 AM
Heya CL my brutha, come on down and meet a friend of ours.....

wingrider
09-16-2011, 09:35 AM
hi Amit and welcome

MMC
09-16-2011, 09:37 AM
Yeah a little differnt than PH Amit..... :)

Amit
09-16-2011, 09:37 AM
Hi Amit, good to meet you!

The man, the legend...I have heard a lot about you, hope you stick around and we'll see what the truth is :)


Thanks...

I aim to please. I also aim to make fun of American politics as an outsider......and to steal your jobs :) . I also have a funny Indian accent...

wingrider
09-16-2011, 09:39 AM
would that be cheyenne, souix or cherokee

Conley
09-16-2011, 09:40 AM
Hi Amit, good to meet you!

The man, the legend...I have heard a lot about you, hope you stick around and we'll see what the truth is :)


Thanks...

I aim to please. I also aim to make fun of American politics as an outsider......and to steal your jobs :) . I also have a funny Indian accent...


:D Sounds like you will fit in well... There is plenty to make fun of around here, that's for sure!

Conley
09-16-2011, 09:45 AM
Hiya Amit Ltns..... :)


What's Ltns? Is that a PH secret? :o

MMC
09-16-2011, 09:46 AM
Yeah ....Cl talk about droppin pics, Amit getting some laughs Amit has quite a few. He will fit in fine. ;D

wingrider
09-16-2011, 09:57 AM
ok got ignored twice LOL see ya

MMC
09-16-2011, 10:02 AM
ok got ignored twice LOL see ya


Nah I bumped you on the karma.... ;)

Conley
09-16-2011, 10:03 AM
would that be cheyenne, souix or cherokee


;D I laughed too.

MMC
09-16-2011, 10:09 AM
;D I laughed too.


Lou Bega: Mambo No. 5 (http://www.youtube.com/watch?v=fbbGwO_uJn8#noexternalembed)

So is that like Miller Beer and Mambo Number 5..... ::) :D

Amit
09-16-2011, 10:23 AM
ok got ignored twice LOL see ya


Sorry, didn't meant to.

just checking out some of the threads and getting used to this software.

Thanks for the welcome :)

wingrider
09-16-2011, 10:49 AM
ok got ignored twice LOL see ya


Sorry, didn't meant to.

just checking out some of the threads and getting used to this software.

Thanks for the welcome :)


no worries... I am not thin skinned ... I was just having fun.. good to see you here and hope you have as much fun as we do on here.

Captain Obvious
09-16-2011, 04:52 PM
Welcome Amit.

MMC
09-17-2011, 09:32 AM
Original Secret Agent Man Intro Theme Song - Johnny Rivers Best One! (http://www.youtube.com/watch?v=K90joT4RSnA#)

Dedicated to Amit.....http://ts3.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=1076697508994&id=2340478dc2398a4fc616ac4a695ba8d0&url=http%3a%2f%2fcdn.pimpmyspace.org%2fmedia%2fpms %2fc%2f8c%2fvi%2f32%2fspy-vs-spy.gif